ישנן מספר מתודיקות אפקטיביות באמצעותן אתם יכולים להרים את אתרכם במעלה תוצאות החיפוש. כל זאת תוך כלום זמן. מתודיקות אלו יוסברו במאמר זה בקצרה:
בידקו מה רצונו של הלקוח
נתחיל ממה רצונו של הלקוח שלכם:
מדוע חשוב להתמקד ברצונו של הלקוח שלכם? כיוון שהרצון שלו משפיע על ביטויי המפתח (אותם ביטויים שרושמים בחיפוש בגוגל), ואם ביטויי המפתח שאליהם מכוון האתר שלכם, אינם מצטלבים עם הרצון של הלקוח שלכם, אתם מבזבזים זמן פשוטו כמשמעו. יש הסבר מפורט יותר כיצד לוודא מה בדיוק הלקוחות שלכם מחפשים. כנסו וראו באתר
המטרה הראשית שלכם: מיקוד
לאחר שביררתם את רצונו של הלקוח, ובחרתם אילו ביטויי מפתח אתם הולכים לקדם, אתם צריכים למקד את ביטויי המפתח שלכם בצורה כזאת שהם יקדמו אחד את השני בשרשרת. מה זאת אומרת? אתם מדרגים החל מהביטויים שעליהם התחרותיות הכי נמוכה והכי קל להתקדם (בדרך כלל אלו ביטויים ארוכים בני 3-4 מילים), ועד לביטויי שהתחרותיות שם הכי גבוה וכמות החיפושים גם כזאת (בדרך כלל מילה אחת או שתיים).
דוגמה לביטוי ארוך עם תחרותיות נמוכה: "קידום אתר בגוגל לבד"
דוגמה לביטוי קצר עם תחרותיות גבוהה: "קידום אתר".
לאחר שמיקדתם את עצמכם תחילה על ביטוי המפתח "קידום אתר בגוגל לבד", יהיה לכם הרבה יותר קל לקדם בהמשך את ביטוי המפתח "קידום אתר", כיוון שביטוי המפתח הראשון מקדם את ביטוי המפתח השני (הקצר יותר) גם הוא, וזאת כיוון שהוא נכלל בתוכו. מפורטות על כך תוכלו לקרוא באתר
את ביטוי המפתח אתם אמורים להשתיל בכותרת
לאחר שעשינו את המיקוד על ביטויי המפתח הנכונים, בשביל להתקדם בצורה כמה שיותר מהירה, אנו צריכים שביטוי המפתח יופיע בכותרת. כמו כן, דאגו להוסיף את ביטוי המפתח גם בכתובת שמובילה לדף הפנימי (בוורדפרס לצורך דוגמא, האפשרות לשינוי כתובת הדף הפנימי מופיעה ממש מתחת לפרמטר שינוי הכותרת). במידה ויש בעיה כלשהי עם השפה האנגלית, תרגמו דרך התרגום של גוגל את ביטויי המפתח לאנגלית והשתילו בכתובת.
מקומות נוספים בהם אתם צריכים להשתיל את ביטוי המפתח:
כדי למקד יותר את הקידום, אתם צריכים להכניס את ביטוי המפתח בשם התמונה אותה אתם מצרפים למאמר, וכן לכותרת שלה. מעבר לכך, אנו מציעים להשתיל את ביטוי המפתח גם בשם התמונה במחשב לפני שאתם מעלים אותה לאתר.
את מילת המפתח השתילו בכל הפרמטרים של התמונה, שהן כיתוב, טקסט חלופי, תוויות ועוד...
כמו כן, הוסיפו את ביטוי המפתח גם בפסקה הראשונה, ובכל הכותרות הנוספות שקיימות במאמר.
כל זה על רגל אחת. לחיפוש של גוגל עוד פרמטרים רבים, לכן יש עוד מגוון רחב של דרכים לקדם את אתרכם במהירות.
איליה קרפנקו, איש SEO ושותף בחברת טורונט. חברה שמתמחה בפיתוח תוכנה, קידום ובניית אתרים